Zoekmachine & conversie optimalisatie, zoekmachine adverteren. Display advertising
Met campagne hyper lokaal targeten op doelgroepen.
In combinatie met geofencing. Een krachtig instrument om heel gericht doelgroepen te bereiken
Programmatic advertising.
Geofencing | Bereik precies jouw doelgroep
Weet jij de doelgroep van je organisatie exact te bereiken? Een behoorlijke uitdaging, vooral nu er meer kanalen zijn dan ooit. Je doelgroep zit overal. Er zijn veel manieren om te targeten, zoals op basis van demografische gegevens, locatie of affiniteit. Maar in essentie blijft het schieten met hagel. Soms is een meer directe aanpak beter.
Location based marketing
Dit is niet nieuw binnen online marketing. Advertenties tonen in een specifiek gebied kan bijvoorbeeld met Google Ads. Daarmee kun je tot 1 kilometer nauwkeurig targeten. Maar binnen die kilometer heb je nog altijd een brede doelgroep te pakken. Vaak is dat niet wenselijk. Hyper geotargeting maakt het mogelijk om je doelgroep exact te bereiken, namelijk tussen de zeven en twintig meter.
Hiermee wordt het mogelijk mobile device te targetten binnen een vooraf ingestelde digitale fence; bijvoorbeeld een beursvloer of festival terrein. Of we focussen op alle locaties van je concurrent. Zo zijn we in staat heel zuiver je doelgroep te bereiken. Kleinere scoop. Hogere conversie.
Mobile advertising en Digital out of home
In een geofence campagnes sturen we mobiele advertenties of maken gebruik van digital out of home advertising. Dit biedt heel specifieke mogelijkheden. Zeker als de data gekoppeld wordt aan bijvoorbeeld weersomstandigheden of andere openbaar beschikbare databases.
Dankzij tig-1000 digitale schermen op premium locaties bereik je met digital out of home (DOOH) een groot deel van Nederland. In tegenstelling tot traditionele media kun je hiermee precies die doelgroep die voor jou relevant is bereiken.