Online marketing

Online marketing is belangrijk. Daarvan hoef je niemand te overtuigen. Allen met de focus op vindbaarheid, conversie en kliks. Schwung maakt verschil doordat wij online marketing integraal met merkwerk en webdevelopment oppakken. Dus niet alleen clicks maar ook content, techniek, merkwaarde en brand loyalty.

SEO en SEA
We werken voor merken die online willen groeien. We leveren clicks, leads en omzet maar vinden het ook belangrijk dat jouw merk zichtbaar is. We zorgen voor versnelling van de online groei, jouw merk en bedrijf. Dat begint bij organische vindbaarheid. Goede content en strakke techniek.

Lees verder

SEO en SEA

Zoekmachine & conversie optimalisatie, zoekmachine adverteren. Display advertising

Geofencing

Met campagne hyper lokaal targeten op doelgroepen.

Mobile advertising

In combinatie met geofencing. Een krachtig instrument om heel gericht doelgroepen te bereiken

Digital out of home

Programmatic advertising.

Geofencing | Bereik precies jouw doelgroep

Weet jij de doelgroep van je organisatie exact te bereiken? Een behoorlijke uitdaging, vooral nu er meer kanalen zijn dan ooit. Je doelgroep zit overal. Er zijn veel manieren om te targeten, zoals op basis van demografische gegevens, locatie of affiniteit. Maar in essentie blijft het schieten met hagel. Soms is een meer directe aanpak beter.

Location based marketing 

Dit is niet nieuw binnen online marketing. Advertenties tonen in een specifiek gebied kan bijvoorbeeld met Google Ads. Daarmee kun je tot 1 kilometer nauwkeurig targeten. Maar binnen die kilometer heb je nog altijd een brede doelgroep te pakken. Vaak is dat niet wenselijk. Hyper geotargeting maakt het mogelijk om je doelgroep exact te bereiken, namelijk tussen de zeven en twintig meter. 

Hiermee wordt het mogelijk mobile device te targetten binnen een vooraf ingestelde digitale fence;  bijvoorbeeld een beursvloer of festival terrein. Of we focussen op alle locaties van je concurrent. Zo zijn we in staat heel zuiver je doelgroep te bereiken. Kleinere scoop. Hogere conversie.

Mobile advertising en Digital out of home

In een geofence campagnes sturen we mobiele advertenties of maken gebruik van digital out of home advertising. Dit biedt heel specifieke mogelijkheden. Zeker als de data gekoppeld wordt aan bijvoorbeeld weersomstandigheden of andere openbaar beschikbare databases. 

Dankzij tig-1000 digitale schermen op premium locaties bereik je met digital out of home (DOOH) een groot deel van Nederland. In tegenstelling tot traditionele media kun je hiermee precies die doelgroep die voor jou relevant is bereiken.

Online marketing

Vragen? Bel Gijs