Van merkontwikkeling naar merkactivatie. Heb jij een merkuitdaging? Wij zijn daar dol op. De aanvliegroute verschilt. We helpen met advies, workshops en creativiteit.
De merkessentie is de ultieme samenvatting van je merk, meestal in een aantal woorden. Het geeft het bestaansrecht van je merk weer. Een merkessentie kan je zien als het ankerpunt van waaruit je merk, organisatie en medewerkers werken.
- Merkstrategie
- Merkarchitectuur
- Golden Circle (workshop)
- BHAG (workshop)
- Kern- en merkwaarden (workshop)
- Corporate story.
- Slogan
Een merk is een naam, term, ontwerp, symbool of ander kenmerk dat een product, dienst of organisatie vertegenwoordigt. Je merkidentiteit is wat jouw merk uniek en onderscheidend maakt.
- Visuele identiteit
- Woord- beeldmerk
- Beeldtaal
- Gedrag
- Tone of voice
- Huisstijlhandboek
Positionering gaat om het creëren van de juiste beeldvorming rondom jouw merk binnen de juiste doelgroep. De kracht zit in het vinden en uitdragen van jouw unieke merk-eigenschappen.
Het interne verhaal gedraaid naar markt-behoefte. Slogan, merkbelofte en propositie.
- Merk positionering
- Persona’s (workshop)
- Klantreis (workshop)
- Digitale strategie
- Concept
- Campagne
- Design
- Webdevelopment
- Online marketing
- Content